بازار خودرو در انتظار انتخابات مجلس | قیمت‌ها به‌زودی صعودی می‌شود

ایران‌خودربعید می‌دانم وضعیت فعلی تا پایان سال ثابت بماند، به نظرم انتخابات که تمام شود احتمالا مجدد یک هجمه‌ای در بازار خودرو ایجاد شود، چون شب عید است و تقاضا زیاد است.و و سایپا هم خیلی به‌ندرت و آرام خودرو فاکتور می‌کنند و وضعیت بازار خودرو در حال حاضر خیلی بد است.
بازار خودرو در انتظار انتخابات مجلس | قیمت‌ها به‌زودی صعودی می‌شود
کد خبر : ۵۸۱۰۳

یک کارشناس حوزه خودرو با بیان این قیمت خودرو یک تا دو درصد کاهش داشته و بازار به دلیل برگزاری انتخابات راکد و بدون هیجان است، گفت: ممکن است بعد از اتمام انتخابات مجلس، قیمت‌ها برخی نوسانات قیمتی را تجربه کنند.

فیروز نادری، کارشناس حوزه خودرو در خصوص وضعیت کنونی بازار خودرو گفت: افت قیمت چندانی وجود نداشته و شاید یک تا دو درصد کاهش داشته باشیم. بازار ایستاده و راکد بوده و قیمت‌ها هم همان قیمت‌های سابق است؛ البته یک مکث و توقف در بازار خودرو وجود دارد که به‌خاطر انتخابات است و معامله‌گران منتظر برگزاری و اتمام انتخابات هستند.

وی افزود: بعید می‌دانم وضعیت فعلی تا پایان سال ثابت بماند، به نظرم انتخابات که تمام شود احتمالا مجدد یک هجمه‌ای در بازار خودرو ایجاد شود، چون شب عید است و تقاضا زیاد است.

نادری معتقد است که بعد از انتخابات قیمت خودرو ۵ درصد افزایش یابد و این وضعیت ماندگار و باثبات نیست.

وی ادامه داد: از طرفی خودروسازان مخصوصا مونتاژکاران هیچ تبعیتی از دولت و هیچ ارگانی نمی‌کنند و معلوم نیست شورای رقابت کجا است و چرا نظارت نمی‌کند.

نادری گفت: یکی از خودروسازان مونتاژی خودرو فاکتور نمی‌کند و یک‌سری حواله فروخته و پول گرفته است، اما به وعده‌اش عمل نمی‌کند و تحویل را به سال بعد موکول کرده است. این شرکت خودمختار شده و مشخص نیست که چرا شورای رقابت و دولت ورود و دخالت نمی‌کنند.

این فعال بازار خودرو گفت: ایران‌خودرو و سایپا هم خیلی به‌ندرت و آرام خودرو فاکتور می‌کنند و وضعیت بازار خودرو در حال حاضر خیلی بد است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر